Een geur zegt meer dan duizend woorden
Voor grote daden zijn niet veel woorden nodig. Enzo Galardi en zijn grootvader zijn trouw gebleven aan dit besef. Het is dan ook niet verwonderlijk dat Bois 1920 afziet van dure reclamecampagnes en zijn reputatie laat voorgaan. Zelfs de eenvoudige website laat zien dat Bois 1920 geen behoefte heeft aan dure marketingcampagnes. De aanbevelingen van tevreden klanten zijn genoeg, want die zijn er genoeg. Niet voor niets is Bois 1920 Sandalo e Thé uitgegroeid tot een insider tip onder de unisex geuren.
De naam Galardi staat voor tijdloze elegantie, Italiaans temperament en verfijnde producten - en dat al bijna 100 jaar. Guido Galardi had al de ambitie om iets bijzonders en unieks te creëren, een ambitie die zijn kleinzoon ook nastreefde. Bois 1920 Sandalo e Thé moest meer zijn dan een gewoon parfum, een compositie die alleen echte kenners zouden waarderen.
De maker richtte zich bewust op de zorgvuldige selectie van kostbare oliën, omdat alleen het beste van de handgeplukte ingrediënten zijn kritische oog tevreden zou stellen. Bois 1920 inspireert door het gebruik van ongewone combinaties met een verrassende afwerking en een verscheidenheid aan unisex geuren die elders moeilijk te vinden zijn, wat zijn prijs heeft, maar Bois 1920 Sandalo e Thé is nooit een parfum voor de massa geweest.
Het merk is altijd omgeven geweest door een sfeer van exclusiviteit en luxe. Bois 1920 slaagt er echter in om tegelijkertijd eenvoudig en elegant over te komen. Uiteindelijk is het juist deze combinatie van verleidelijke elegantie en eenvoud die Bois 1920 Sandalo e Thé kenmerkt. De filosofie van de familie wordt weerspiegeld in de eenvoudige, elegante flacon. De geur daarentegen kan niet complexer en dus fascinerender zijn.