Bond No. 9 promoot B9 met diepgaande berichten
De geurserie Bond No. 9 B9 staat voor multiculturaliteit in de kleinste ruimtes en haalt al zijn kracht en inspiratie uit de levensstijl van de stad New York. Voor de verschillende producten uit de serie zijn in de loop der tijd bijpassende campagnes gelanceerd, die zichzelf bewust niet als mainstream zien, maar altijd uitgaan van een bijzondere benadering van mensen. Dit is ook de reden waarom de parfums uit de Bond No. 9 B9-reeks vandaag de dag nog steeds als insidertip worden beschouwd.
De populaire geuren Bond No. 9 B9 Bleecker Street of Bond No. 9 Wall Street werden bijvoorbeeld vertegenwoordigd door de elegante Bond Guy, die mensen rechtstreeks in de straten van New York benaderde om de nieuwste geuren uit de serie te presenteren. De zeer korte video's laten een hoge mate van authenticiteit zien en stellen verschillende mensen in staat zich te identificeren met de uitstekende geuren van Bond No. 9 B9.
Niet alleen de sociale identificatie door middel van bepaalde buurten in New York zijn opgenomen in de campagne, maar ook bredere thema's zoals vrede en cultureel samenleven zijn een essentieel onderdeel van de hoogwaardige campagne. De geur Bond No. 9 The Scent of Peace, bijvoorbeeld, is een vertegenwoordiger die deze levenshouding van het in New York gevestigde label symboliseert.
Vanwege de hoge kwaliteit van de producten vertrouwt het bedrijf meer op mond-tot-mondreclame dan op uitgebreide reclamecampagnes. Het parfum Chinatown van Bond No. 9 manifesteert ook het culturele idee van saamhorigheid en ondersteunt daarmee het basisidee en de filosofie achter de geurenserie.