De campagne voor Bond No. 9 Gold Coast: Niet alleen de roos wordt erkend
Bond No.9 is geen nichemerk, maar ook geen merk dat je overal kunt krijgen. Als er een reclame wordt gelanceerd, gaat de zogenaamde Bond Guy, Douglas Marshall, meestal op pad. Hij neemt de geur mee naar de wijken, straten of stranden waarnaar de geuren zijn vernoemd en vraagt mensen naar hun mening.
Voor Bond No. 9 Gold Coast loopt hij door Washington Park aan de voet van de Arc de Triomphe, vraagt rond op universiteiten en in kleine cafés en praat met mensen op straat. Hij geeft ze een geurtester en vraagt ze hem te vertellen welke beelden ze zien in combinatie met de geur, wat ze waarnemen en of ze de inspiratie herkennen. En het zijn niet alleen de vrouwen van verschillende nationaliteiten die enthousiast zijn over Bond No. 9 Gold Coast, maar ook de mannen. Ze herkennen allemaal de roos waaromheen de geur is gecreëerd en ze herkennen ook de levendigheid en tijdloosheid waar de geur voor staat. Het enige dat atypisch is voor het "Bond Guy interview" is dat Douglas Marshall de bestanddelen aan het begin van de video opsomt.
Bond No. 9 Gold Coast is gecreëerd voor vrouwen die lichte en vrolijke, maar toch elegante en expressieve geuren willen dragen. Ze willen zichzelf echter niet belasten met zware geuren. En de respondenten zijn het daarmee eens. Ze beoordelen Bond No. 9 Gold Coast als een geur voor een zomerse dag en ook voor een zomeravond in een kleine bar. Modern en elegant, vrouwelijk, licht zoet en moeiteloos, Bond No. 9 Gold Coast bewijst hoe mooi en eenvoudig vrouwengeuren kunnen zijn.