Bond No. 9 Greenwich Village: Net zo onconventioneel als zijn dragers
Het Bond No.9 label adverteert zelden, vaak zie je alleen de "Bond Guy" door straten, buurten, parken of de Hamptons lopen om voorbijgangers kennis te laten maken met de geuren en hun mening te vragen. Er zijn echter geen advertenties voor het uniseks parfum Bond No. 9 Greenwich Village.
Wel was er een grote lancering van het parfum in april 2019, samen met Bond No.9's "Earth Day", toen mensen oude flesjes van alle merken konden inleveren om gerecycled te worden en ook een pocketflesje gevuld met een van de geuren kregen bij aankoop van een parfum. Dit wekte nieuwsgierigheid op en de nieuwe geur, Bond No. 9 Greenwich Village, die gewijd is aan een van de populairste buurten van New York, was meteen een schot in de roos.
De inspiratiebron, volgens labeloprichtster Laurice Rahmé, is een enclave vol creatieve zielen van verschillende leeftijden. Er is haute bohème, cafés, cabaret. Poëzie, theater, jazz, muzikanten, schrijvers, acteurs, revolutionairen. Gewoon New Yorkers. Rahmé ziet Bond No. 9 Greenwich Village als een eerbetoon aan de kunstenaars in de buurt, aan hun eigenaardigheden en hun bereidheid om met onberekenbare zaken om te gaan.
De dragers van Bond No. 9 Greenwich Village hebben een breed scala aan interesses, staan open voor nieuwe dingen, laten zich fysiek noch mentaal in een hokje stoppen en leven hun creativiteit uit. Dit is precies wat er gebeurt in Greenwich Village. Natuurlijk zal niemand een wereldberoemde scèneartiest worden met dit parfum, maar dat hoeft ook niet. Het uniseks parfum bruist van de levendigheid, die zich zowel thuis voelt in je vrije tijd als op je werk en die gewoon overal en altijd past. Zijn frisse, fruitige aanwezigheid met een licht zoetje overtuigt over de hele lijn.