Twee voor een
Wanneer Bruno Banani in 2019 zijn eerste mannengeur lanceert, lanceert het ook twee reclamespots. De ene heet "In the Lab" en de andere "Beyond the Lab". Dus "in het lab" en "voorbij het lab".
In het eerste filmpje gaat het bekende model Patrick Kuan, die bijna alle mannengeuren van Bruno Banani van zijn gezicht voorziet, het al even beroemde geurlaboratorium van het label binnen. Daar wordt hij door een vrouwelijke wetenschapper bespoten met de geur van Bruno Banani Loyal Man. Een andere wetenschapper, die net zo sexy is als haar collega, draait een gigantische zandloper gevuld met rood zand om. Als de klok is afgelopen, wordt er een test uitgevoerd om te zien of de geur nog steeds waarneembaar is. Tot slot is Patrick Kuan te zien, zittend op een krukje, twee vrouwelijke modellen in kleine zwarte jurkjes benaderen hem en hij knipoogt naar de camera terwijl de aureool van een engel boven zijn hoofd verschijnt.
In de tweede clip, die zich afspeelt na het lab, heeft Patrick Kuan twee modellen "vastgelijmd" aan zijn zijde waar hij loopt en staat. De clip begint met de klapper van de eerste clip, en voor je het weet zit de begeerde man in een auto met de modellen aan zijn zijde. De twee schoonheden zijn ook te zien terwijl ze gewichten heffen of proberen door een deur te lopen. Zittend op de bank grijnst Patrick Kuan en knipoogt naar de camera, want de modellen zijn er ook. Tot slot zien we de zandloper weer met een verwijzing naar de nieuwe langhoudende geur Bruno Banani Loyal Man.
Zoals altijd speelt het label met clichés en moedigt het mensen aan zichzelf niet zo serieus te nemen, want als je om jezelf kunt lachen, ben je oneindig veel aantrekkelijker.