Campagne voor Bvlgari BLV pour Homme speelt met contrasten in de natuur
BLV pour Homme werd in 2001 gelanceerd door het Italiaanse luxemerk Bvlgari uit Rome. De mannengeur is de mannelijke aanvulling op de vrouwengeur Bvlgari BLV, die in 2000 werd gelanceerd. De inspiratie voor de BLV geuren is het vulkanische eiland IJsland met zijn omringende ijskoude zee, blauwe water, gletsjers, fantastische blauwe ijsgrotten, glinsterende turquoise ijsbergen en ijsschotsen, donkere bergen, warmwaterbronnen, hete geisers, actieve vulkanen en krachtige energieën.
Een eiland met fascinerende contrasten en tegenstellingen die harmonieus samengaan en een plek die baadt in een blauw licht en in veel opzichten wordt geassocieerd met de kleur blauw. Daarom worden de contrastrijke geuren BLV pour Femme en BLV pour Homme ook in het blauw gepresenteerd, zowel in de flacon als in de presentaties van de reclamecampagne. De Bvlgari BLV pour Homme geur werd gepromoot als een printcampagne met verschillende foto's. Altijd in blauw licht.
Altijd in blauw licht worden besneeuwde winterlandschappen met bossen en waterpartijen, modellen met helderblauwe ogen en een vurige of sensuele uitstraling en, exclusief, de eau de toilette, die krachtig fris schittert in het licht, apart afgebeeld. De geuren "Bvlgari BLV" voor vrouwen en "Bvlgari BLV pour Homme " voor mannen werden na 2001 ook als geurpaar gepromoot en elegant gepresenteerd door een man en een vrouw samen in wederzijdse aantrekkingskracht.