De campagne voor het uniseks parfum Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Blanc
De postercampagne voor het uniseks parfum Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Blanc uit 2003 benadrukt de elegante, bloemige en houtachtige geur van het door Jacques Cavallier ontwikkelde parfum. Een koppel, belichaamd door Hollywood-filmactrice Rachel Weisz en megamodel Donny Lewis, omarmd door de wind en de halfschaduw van de laagstaande zon, kijkt samen naar de zonsondergang. De glazen fles Bvlgari Eau Parfumée au Thé Blanc staat discreet naast hen.
Het in Hamburg gevestigde Mega Model Agency zit achter de reclamegezichten. De internationaal erkende campagne voor Bulgari werd gelanceerd door het Zwitserse reclamebureau Vizeum Switzerland. Vizeum heeft al verschillende reclameprijzen gewonnen en staat regelmatig op de shortlist van Cannes. Model Donny Lewis, geboren in Texas in 1976, is met zijn opvallend mannelijke verschijning al de inspiratie geweest voor gerenommeerde labels als Guess, Hugo Boss, Roberto Cavalli, Armani en Davidoff.
Hij heeft ook geacteerd in videoclips voor Kylie Minogue en David Guetta. Samen met Rachel Weisz belichaamde Lewis al het romantische gezicht van de campagne voor Eau Parfumée au Thé Vert (1992). Rachel Weisz, geboren in 1970 in Londen, was zelf model voordat ze in 1995 de filmwereld veroverde als actrice in het Bertolucci-drama "Emotion and Confusion". Weisz werd in 2006 wereldwijd bekend door haar rol als de vrouw van een Britse diplomaat in de Braziliaanse triller "The Eternal Gardener", waarvoor ze een Oscar en een Golden Globe won. Daarna volgden rollen in onder andere "Whistleblower" (2010), "The Bourne Legacy" (2012) en "The Fantastic World of Oz" (2013).
Rachel Weisz blijft ook het reclamegezicht voor Bvlgari. Samen met Kirsten Dunst bedacht ze in 2011 de Bvlgari Jasmin Noir-campagne. Voor Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Blanc kijkt Weisz, schouder aan schouder met Donny Lewis, naar een romantische toekomst samen, wat het uniseks karakter van de Eau Parfumée Au Thé Blanc benadrukt.