Kate Moss is het reclamegezicht van Calvin Klein Obsession for Men
De reclamecampagne voor de Calvin Klein Obsession for Men geurlijn is, net als de geur, van hoge kwaliteit, eenvoudig maar zeer gedenkwaardig. De verschillende campagnes zijn allemaal in zwart-wit en sfeervol geschoten.
Kate Moss, soms in zwemkleding, dan weer in een avondjurk, laat op indrukwekkende wijze zien dat de geur van de Calvin Klein Obsession for Men geurreeks altijd overal bij past en begeerte opwekt. In andere campagnes zijn Mark Wahlberg, Matthew Terry en Lara Stone te zien. Matthew Terry werd van de ene op de andere dag beroemd na zijn rol in de Calvin Klein-campagne voor de Calvin Klein Obsession for Men-geurreeks.
De verschillende campagnes draaien altijd om het verlangen tussen man en vrouw. Intieme strelingen, vertrouwde maar tintelende en zinderende aanrakingen die ook bij de kijker verlangen opwekken. Het verlangen om de geur te kunnen ruiken die dit fysieke verlangen tussen man en vrouw oproept, wordt sterk. Iedereen die de sfeerscènes ziet, wil iets soortgelijks ervaren. De kijker wordt verteld dat dit precies is wat mogelijk is wanneer de Calvin Klein Obsession for Men geurserie wordt opgespoten. Een geur die verleidt, maar die niet eens in de clips te zien is. Slechts één woord wordt steeds herhaald, vol verlangen, het woord: "obsessie". Iedereen kan raden wat het betekent, maar alleen de eindcredits van de clips geven zekerheid dat het daadwerkelijk om de Calvin Klein Obsession geurenserie gaat die zo pakkend wordt aangeprezen.
De eigen verbeelding van de kijker wordt zo geïnspireerd door deze eenvoudige maar gevoelige campagne dat ze het gevoel krijgen dat ze de nog onbekende geur kunnen ruiken. De nieuwsgierigheid naar de Calvin Klein Obsession for Men geurlijn wordt zo met succes gewekt.