De reclamecampagne voor de geurserie Chopard Wish Pink Diamond wordt in de advertentie afgebeeld alsof de geur uit andere sferen komt. Een engelachtig model, bleek en elegant, puur en wit, onschuldig en verleidelijk, wordt besprenkeld met een druppel van de roze geur en krijgt dan een ongekende sensualiteit.
De geurserie Chopard Wish Pink Diamond wordt niet alleen gepresenteerd als een sensuele verleiding, het is er ook een. Engelenpuur, onbeschrijflijk vrouwelijk, kostbaar en uniek, luxueus en edel. Een diamant onder de geuren die verleidt met zijn delicate roze kleur. Eén druppel van deze elegante geur is genoeg om de wereld en je eigen gevoelens te veranderen. De reclamecampagne is dan ook volledig onopvallend, rustig en aantrekkelijk. De begeleidende muziek doet je dromen. Welke vrouw zou zich niet willen voelen als een pure, onschuldige engel die tot leven komt met een druppel van de geurcompositie?
De reclamecampagne in de gedrukte media voor de geurserie Chopard Wish Pink Diamond bevat opvallende beelden van de aantrekkelijke en unieke flacon. De diamantachtige slijpvorm van de kristallen flacon zegt meer dan 1000 woorden. Alleen al de aanblik van de prachtige kristallen flacon is verleidelijk. Niet alleen de geur van de Chopard Wish Pink Diamond geurserie is betoverend, maar ook de elegante flacon, die eruitziet als een sieraad in elke badkamer.
De vrouwelijkheid van de geur wordt alleen al bepaald door de kleur van de geurcreatie. De roze tint is sensueel en verleidelijk in plaats van opzichtig en afstotelijk. De kleurkeuze past bij de geur en onderstreept het statement op een heel authentieke manier. Iedereen die de reclamecampagne voor de Chopard Wish Pink Diamond-geurserie ziet, zal nieuwsgierig zijn en de geur op zijn minst willen proberen, zo niet bezitten.