Milieubewustzijn en geluk: de filosofie achter Clean Citron Fig
Het bedrijf Clean Fragrances bestaat sinds 2002 en wijkt af van de typische geurlabels. Er wordt bijvoorbeeld nauwelijks reclame gemaakt voor de producten. In plaats daarvan willen de verantwoordelijken geurbelevingen creëren die herinneringen oproepen en zo heel persoonlijke geurmomenten creëren. Clean presenteert zichzelf heel anders en is niet alleen een naam, maar leeft zijn filosofie. De medewerkers van het bedrijf geloven dat iedereen het beste uit de momenten van het leven moet halen. De medewerkers zetten zich elke dag in om tijd door te brengen met favoriete mensen, favoriete activiteiten of speciale rituelen, omdat dit de beste momenten zijn. Het management van Clean is er zelfs van overtuigd dat iedereen geluk kan vinden in ongecompliceerde en eenvoudige dingen. Dit wordt ook weerspiegeld in alle producten van de fabrikant, die van zeer hoge kwaliteit zijn, intuïtief gebruikt kunnen worden en op hun eigen manier modern en intelligent zijn. De geuren, waaronder Citron Fig, worden gemaakt met alleen de beste ingrediënten om ervoor te zorgen dat ze de perfecte oplossing zijn voor de drager.
Clean wil dat haar klanten genieten van hun leven. Een van Clean 's principes is het bewust beschermen van het milieu. Alleen wat cruelty-free geproduceerd is verlaat de productiefaciliteiten. Dit betekent dat er geen dierproeven aan te pas komen. Dierlijke bijproducten worden ook niet gebruikt. Recycling is ook een topprioriteit bij Clean. De verpakking van de artikelen is gemaakt van 100 procent duurzaam en gerecycled karton. De leverancier gebruikt alleen karton van milieuvriendelijke bedrijven om PVC, papier en kartonafval te recyclen. Het verzendmateriaal is ook gemaakt van 100 procent gerecycled materiaal, terwijl de flessen gemaakt zijn van recyclebaar type III glas. De flessen zijn alleen gelabeld met verf op waterbasis. Deze zijn niet brandbaar of giftig.