Supermodel Emily DiDonata is het reclamegezicht voor Giorgio Armani's Acqua di Gioia
In de reclame voor Giorgio Armani Acqua di Gioia zie je de donkerharige schoonheid Emily DiDonata door een weelderig tropisch bos naar het strand rennen, badend in de regen. Het regent en ze is er blij mee. Haar lippen likken de waterdruppels uit de lucht met plezier op en ze huppelt vrolijk door haar omgeving. Als ze bij het strand aankomt, gooit ze haar natte kleren in het water en geniet van het element om haar heen. De golven slaan tegen de kliffen en het water lijkt net zo vrolijk te dansen als het model. Het parfum wordt vervolgens ingefluisterd en er wordt op gewezen dat Giorgio Armani Acqua di Gioia de nieuwe essentie van vreugde is.
De motieven van de printcampagne zijn gebaseerd op deze reclame. Aan de ene kant presenteert deze reclamecampagne het product, dat deze positieve levenshouding moet ondersteunen door middel van de geur. Aan de andere kant is deze geur betrokken bij een andere campagne.
Bij aankoop van een fles Giorgio Armani Acqua di Gioia wordt 100 liter drinkwater gedoneerd aan de organisatie Acqua for Life. Dit hulpproject steunt projecten in arme landen waar drinkwater niet vanzelfsprekend is. Op de Facebookpagina is te zien hoeveel water waar gedoneerd is en welke projecten op dit moment gesteund worden. Er zijn berichten over het belang van drinkwater en de schaarste in sommige landen. Veel mensen vinden het vanzelfsprekend, maar voor sommigen is het een dagelijkse strijd om te overleven.
Giorgio Armani Acqua di Gioia wil de levensvreugde laten zien die water iedereen kan brengen, maar ons er ook aan herinneren dat drinkwater niet vanzelfsprekend is.