Hollywoodster Josh Hartnett is het reclamegezicht voor Emporio Diamonds
De reclamecampagne voor Giorgio Armani Emporio Diamonds richt zich volledig op verlangen en het nodige sexappeal. Hollywoodster Josh Hartnett poseert voor de mannenlijn omringd door mooie vrouwen. Deze scène is bedoeld om de aandacht te vestigen op de aantrekkelijke geur van Giorgio Armani Emporio Diamonds en de kijker te suggereren dat het geschikt is voor iedereen en zijn gebruiker juist deze eigenschap van aantrekkingskracht en onweerstaanbaarheid geeft.
Voor de vrouwenlijn wordt de campagne ondersteund door Beyoncé Knowles, die door velen wordt gezien als een symbool van vrouwelijkheid. Vergeleken met andere campagnes van Armani ligt de nadruk in deze campagne minder op het product. Giorgio Armani Emporio Diamonds richt zich meer op de eigenschappen die deze geur zouden moeten kenmerken, namelijk luxe, schoonheid en kracht.
De algemene geur van Giorgio Armani Emporio Diamonds is zeer aromatisch en houtachtig. En deze geur, in combinatie met de harmonieuze noten, geeft de geur een elegant en toch betoverend karakter. Op deze manier slaagt de essence er moeiteloos in om elk facet van de persoonlijkheid van een vrouw in het meest gunstige licht te zetten.
Dit is waarschijnlijk het succesrecept van dit parfum, dat de afgelopen jaren al de harten van miljoenen vrouwen heeft veroverd. Dankzij de sensuele noten kan het op elk moment van de dag worden gedragen en creëert het ook 's avonds heel bijzondere momenten.