Een sobere campagne die zoveel zegt
Net als bij de andere producten is Annick Goutal Le Temps des Rêves gebaseerd op een discrete campagne waarin de geur zelf centraal staat. De delicate, romantische flacon wordt getoond in verschillende settings, die allemaal een vleugje savoir-vivre uitstralen en de charme van Zuid-Frankrijk perfect weergeven.
De beelden in de campagne zijn allemaal voorzien van een prachtig kleurenconcept. Beige, zanderige tinten en warm licht brengen je onmiddellijk naar de mediterrane badplaatsen van Frankrijk. Zacht licht speelt rond de elegante fles en creëert een prachtige glinstering van licht. De enige kleuraccenten zijn witte bloemen en hier en daar een sinaasappeltak met zijn sappige en verleidelijke vruchten. Beide symboliseren natuurlijk onmiskenbaar de dominante noot van het parfum, dat ook als belangrijkste inspiratie diende voor de compositie van Annick Goutal Le Temps des Rêves.
Het parfum wordt liggend in fijn zand gepresenteerd, wat duidelijk de natuurlijkheid van het parfum en vooral van de ingrediënten weerspiegelt. In een vlakke setting staan de flesjes op een tafeltje naast een zandloper en een artistieke selectie wereldbollen. De zandloper en de wereldbol symboliseren alle herinneringen die dit parfum in zich draagt. Grasse als een plek die bewaard moet blijven, omdat het zoveel prachtige dingen op de wereld heeft gebracht.
Het is gewoonweg geweldig dat deze campagne het doet zonder bombastische billboards, luid en opgewonden en zonder verleidelijke modellen. Annick Goutal Le Temps des Rêves is tenslotte zelf ook rustig, kalm en dromerig.