Een artistieke campagne
De reclamecampagne voor de Hermès Eau de Néroli Doré geurenserie is een beetje grillig, maar verleidelijk. De indrukwekkende flacon van de geurserie is geplaatst voor een abstract aquarel, met andere Hermés-flacons met hetzelfde ontwerp maar in andere kleuren, in verschillende composities, gecombineerd met fruit of gewoon geplaatst in een theekopje. Speciale stillevens vestigen de aandacht op de citrusachtige, kruidige geur in de nieuwe reclame voor de Hermès Eau de Néroli Doré geurserie. De kleuren van de beelden zijn warm en vrolijk.
De opstelling van de flesjes is zo grillig dat de kijker letterlijk wordt aangemoedigd om beter te kijken. De reclame voor de nieuwe geurcreatie is interessant, fantasierijk en op de een of andere manier anders. De reclame is net zo onopvallend en uniek als de geur zelf.
Tegelijkertijd lanceerde Hermés ook de fruitige geur Eau de rhubarbe écarlate, die naar citrus en rabarber ruikt. De geur is ook gebotteld in een flacon met hetzelfde ontwerp als de Hermès Eau de Néroli Doré geurenserie. De rabarbergeur (van Christine Nagel) is echter rood gekleurd en de neroli saffraangeur geel. In de arrangementen van Philippe Jarriegon worden de meest uiteenlopende composities van deze geuren getoond. Individuele voorstellingen, maar ook combinaties. In een romantisch landschap, op een steiger aan een meer of als stilleven met vers fruit.
De Eau de Néroli Doré in een citruspers, kunstig gerangschikt met nerolibloesems, of staand in een theeglas op een liggende fles, versierd met nerolibloesems. Beelden die inspireren tot dromen, maar die ook cult kunnen worden. De reclame voor de Hermès Eau de Néroli Doré geurenserie leeft van vormen en kleuren, indrukken en fantasieën, maar niet van gezichten of situaties.