"Be Alive" - Jaguar Classic Motion adverteert met een emotionele slogan
De Jaguar Classic Motion geurserie werd gelanceerd in 2013, een jaar na de nieuwe merkherlancering, waar Jaguar zich voor het eerst in 40 jaar aan waagde. Onder het motto "Be Alive" - "Leef!" - wilde de Britse fabrikant zijn tradities behouden en het merk tegelijkertijd meer emotionele kracht geven. Jaguar moet niet alleen een auto zijn, maar een levensstijl vol luxe en succes belichamen. Het is algemeen bekend dat geur de sterkste manier is om emoties op te wekken. Daarom is de Classic Motion serie op de markt gebracht. Het belichaamt de exclusieve levenshouding van het merk en is uniek door de traditionele waarden in combinatie met een opzwepende dynamiek.
De campagne voor de geur toont de flacon samen met een innovatieve sportwagen van Jaguar die over brede wegen rolt, omringd door grenzeloze uitgestrektheid en natuurlijke landschappen. Een visuele representatie die de geest van de serie goed weergeeft. Classic Motion is de belichaming van grenzeloze mogelijkheden en totale vrijheid, en geeft zijn drager de nodige kracht en dynamiek op de lange weg naar zijn bestemming. Mannelijk en zelfverzekerd inspireert de geur tot alle avonturen en is bedoeld voor elke man die zijn eigen weg gaat en trouw blijft aan zijn eigen waarden. Het volgt geen spoor maar baant nieuwe paden voor zijn opvolgers. Naast traditie en vastberadenheid geeft Classic Motion een verkwikkende frisheid en een jeugdig charisma dat onweerstaanbaar is. Een gevoel als van een avontuurlijke reis door de grote, onbekende uitgestrektheid van de natuur.