De sensuele aanraking van tere bloesems - De campagne voor Jil Sander Softly Eau de Pétales
Een commercial van dertig seconden vormt het middelpunt van de campagne voor de lancering van Jil Sander Softly Eau de Pétales. Het begint met letters tegen een achtergrond van zachtroze. De letters noemen het merk en de collectie en verwijzen naar de nieuwe geur Eau de Pétales. De onderdelen van het ritueel worden vervolgens in drie stappen gepresenteerd, waarbij de geur tussen het doucheschuim en de bodygel wordt geplaatst.
Na de introductie waant de kijker zich in een zachte explosie van delicate kersenbloesems. Een vrouwenhand pakt een bloemblaadje en brengt het naar haar gezicht en hals. De lentewind regent steeds meer bloemblaadjes op de getuigenis, die nu haar hele lichaam nat maken. Een vrouwenstem becommentarieert het tafereel. De geur heeft de sensualiteit van een aanraking en de delicatesse van bloemblaadjes.
Tot slot wordt het nieuwe Jil Sander Softly Eau de Pétales geurritueel gepresenteerd met zijn drie stadia, gesymboliseerd door drie bloemblaadjes - reiniging, hydratatie en geur. De presentatie van de huidverzorgingslijn wordt begeleid door meditatieve muziek.
Een geraffineerde reclamespot die het lenteachtige, delicate en discrete sensuele karakter van Jil Sander Softly Eau de Pétales vakkundig weergeeft.
De reclamecampagne voor Jil Sander 's magische parfum gaat vergezeld van een fotoserie die ook het gezicht van de testimonial laat zien. Het is het succesvolle Russische model Anna Selezneva, die de mooiste couture labels zoals Chanel, Dior en Versace op de catwalks van de wereld heeft gepresenteerd.
De foto's tonen het bovenlichaam van de mooie Moskoviet, haar hand houdt haar nog natte haar vast. Alsof ze in bad zit, wordt ze omringd door een zee van bloemen in een delicate roze kleur. Rechts van haar, in dezelfde kleur, staat het flesje van het parfum met de spaarzame uitleg.