De voornaam Kenzo alleen al is genoeg om de deur te openen naar de glamoureuze wereld van designermode, luxe accessoires en exclusieve geuren. De geurcreaties die de Japanse ontwerper Kenzo Takada op de markt brengt zijn net zo uniek als zijn mode. Eind jaren 80 gaf hij zijn creativiteit een nieuw speelveld door een parfumimperium te creëren dat bij zijn stijl past. De modestijl van Kenzo combineert de strengheid van het Verre Oosten met de gematigd casual chic van het moderne continentale Europa.
Het resultaat is een sensationele modecollectie, die al snel werd gevolgd door exquise geuren die zijn reputatie van wereldklasse als uitzonderlijk talent bevestigden. Geuren werden gecreëerd volgens zijn ideeën, zoals Kenzo Ca Sent Beau uit 1988, dat werd geïnspireerd door de poëtische bewondering van de ontwerper voor bloemen. Sindsdien is er een groot aantal exclusieve geurcreaties voor mannen en vrouwen verschenen, die allemaal zowel kostbaar als uniek zijn en tot op de dag van vandaag hun speciale charme hebben behouden. Ook het jonge publiek herontdekt de vroege geuren van Kenzo, omdat ze worden beschouwd als mijlpalen in de ontwikkeling van designergeuren. Ca Sent Beau betekent 'het ruikt lekker'. Daar valt absoluut niets aan toe te voegen.