Hoe minder campagne, hoe waardevoller en exclusiever de inhoud
Het prachtige merk Korres vertrouwt zelden op grootschalige campagnes voor zijn creaties, zoals de mannengeur Korres Black Pepper. De focus ligt duidelijk op de kwaliteit van de hoogwaardige producten. En dus is het kleine label nog steeds een echte insider tip als het gaat om geuren en cosmetica. Dat is niet verwonderlijk, zeker niet als je kijkt naar de geschiedenis van het bedrijf. George en Lena Korres richtten hun schoonheidslabel op vanuit een van de grootste homeopathische apotheken in Griekenland.
En dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Tot op de dag van vandaag putten de twee oprichters van het bedrijf uit hun kennis van de effecten en toepassingsgebieden van 3000 kruiden. Een fonds van talloze oude recepten draagt ook bij aan de huidige productontwikkeling en is een echte schatkamer geworden. Maar wat zouden deze kostbare recepten zijn zonder de juiste ingrediënten? Waar mogelijk worden biologisch geteelde grondstoffen, rechtstreeks uit Griekenland, gebruikt in de exclusieve producten van Korres. Want ook vandaag de dag staat het welzijn van mens en natuur centraal in de marketingstrategie.
Een eerlijk en nuchter bedrijf dat de hoogste kwaliteitsnormen nastreeft - dat is Korres. En dus zijn de geweldige producten, zoals het sensuele Korres Black Pepper, vooral iets voor mannen die kwaliteit belangrijk vinden. De natuurminnende geest en nuchtere houding van dit merk spreken hun eigen taal en zijn bedoeld voor een heel speciale klantenkring. Opscheppers en opscheppers zijn hier verkeerd! De waarde van Korres producten kan alleen worden herkend door degenen die de exquise kwaliteit waarderen en de ware exclusiviteit van de geuren en cosmetica begrijpen.