Een zomeravond in het zuiden inspireerde Lengling Apéro - No 8
Lengling Apéro - No 8 werd in 2017 gecreëerd en reclamecampagnes werden grotendeels achterwege gelaten. De naam van de parfumproducent spreekt voor zich; de elegante verpakking zegt meer dan duizend woorden. Het bedrijf is aanwezig in vele vakbladen en presenteert de geursamenstelling in aansprekende woorden aan haar klanten.
De levendige contrasten van het leven worden alleen al door de flacon een bijzondere geur. Verfijnde sensualiteit, vreugde en een jurk van frisheid stralen elegantie en noblesse uit. Verfijnde sensualiteit laat de zon weer schijnen en laat haar verschijnen in vurige kleuren. De geur van de zomer brengt vrolijkheid en de lichtheid van het zijn omringt de drager. Het exclusieve parfumlabel uit München lanceert geen grote reclamecampagnes, maar wie de naam kent, weet dat elke creatie geboren is uit liefde voor de geuren.
Moderniteit en traditie, liefde voor thuis en zwerflust, zachtheid en wildheid, elegantie en provocatie zijn de kenmerken van Lengling Apéro - No 8. Geraffineerde rondingen en een opvallend design weerspiegelen de twee tegenpolen die de geur bevat. De verpakkingen zijn al van ver te herkennen en verraden de inhoud. De zomerse geur geeft de zintuigen het gevoel van een vakantie in het zuiden. Chardonnay, limoen, mimosa absolue en petigrain vormen een verfrissend contrast met musk, tonka, cashmeran, heliotroop en adelaarshout. Franse champagne geserveerd op een heerlijke zomeravond - dat zijn de woorden waarmee de geur voor zichzelf spreekt.
Bij het aanbrengen van de kostbare essence worden de vrouw en man meegevoerd naar een wereld van geuren die zowel opwindend als sensueel is, de verbeelding zintuiglijk prikkelt en hen meeneemt naar een zuidelijke zomeravond. De zon gaat onder, de tinteling blijft met Lengling Apéro - No 8.