Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
vandaag tot-50%1
becommerce gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Police Sport

De geur +

Zelfverzekerde frisheid en mannelijke elegantie

De exclusieve Police Sport is een zelfverzekerde, frisse geur voor mannen die precies weten wat ze willen. De groen-aquatische compositie maakt indruk met zijn verkwikkende dynamiek, waardoor het de perfecte metgezel is voor dagelijks dragen of een spannende avond uit.De opening van Police Sport is sprankelend en fruitig. Intense citrusnoten en frisse groene appel smelten samen tot een onweerstaanbare melange. In de hartnoot verrast de exquise geur met het sensuele aroma van de edele roos, die een spannende kick krijgt van de kruidige, scherpe kruidnagel. Nobel cederhout en de fijnste amber worden gecombineerd met verleidelijke musk en gourmandzoete vanille in de basisnoot. Deze elegante afwerking maakt de verfijnde geur af en geeft hem een behaaglijke warmte.

De verkwikkende Police Sport is een verfijnde, zelfverzekerde mannengeur die indruk maakt met zijn dynamische frisheid en elegante mannelijkheid. Ook de flacon is een echte blikvanger. De chique flacon van hoogwaardig glas doet met zijn slanke vorm denken aan klassieke aftershave- of parfumflacons. Het is een eenvoudig, rechttoe rechtaan ontwerp dat wordt gemoderniseerd en verfijnd door de interessante kleurstelling en fijne details, terwijl het intense blauw in een trendy ombré-look perfect past bij de aquatische frisheid van Police Sport en de flacon een dynamisch, mannelijk karakter geeft. De voorkant van de fles is versierd met een zilverkleurig label en het opvallende logo van het merk. De matgrijze dop maakt het moderne, elegante ontwerp compleet.

Police staat voor zelfbewuste stijlen, rockaccessoires en ongewone ontwerpen. Het modelabel, dat in 1983 werd opgericht door twee Italiaanse broers, is razend populair bij vrijheidslievende individualisten en zelfverzekerde mensen die hun eigen persoonlijke stijl al hebben gevonden en vrede hebben met zichzelf.Aanvankelijk verkochten de gebroeders De Rigo, de twee oprichters, hun zelfontworpen zonnebrillen alleen onder het merk Police. De moderne en hoogwaardige brillenmodellen waren erg populair bij trendbewuste klanten en de broers begonnen al snel hun portfolio uit te breiden. Tegenwoordig omvat het assortiment naast brillen ook horloges, sieraden, lederwaren en natuurlijk geuren.

Wat begon als een bescheiden familiebedrijf is nu uitgegroeid tot een wereldwijd erkend label voor moderne, ongebruikelijke accessoires. Dit is niet alleen te danken aan de uitstekende ontwerpen van Police, maar ook aan de succesvolle marketingstrategie van het bedrijf. De keuze van de reclamepartners laat duidelijk zien dat Police-dragers zelfverzekerd, moedig en zelfs een beetje rebels zijn. Hij is niet bang om voor zijn mening uit te komen en stelt regels en tradities ter discussie. Hij heeft zijn stijl gevonden en zet zelf de trend, of hij nu acteur, muzikant, artiest of sporter is - de Police reclamegezichten komen uit allerlei milieus. Tot de bekendste reclamepartners behoren Bruce Willis, Antonio Banderas, George Clooney, Neymar en David Beckham.

Kopnoten:
Hartnoten:
Jaar van uitgave:
2018
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten