Koopwaar met stijl en zwier
Een wereldberoemd merk als Porsche heeft, net als veel andere grote merken, een breed portfolio aan merchandisingproducten. Hierdoor kunnen fans van de snelle auto's zich ook buiten het circuit omgeven met Porsche, zelfs van top tot teen. Naast mode, bagage, horloges en brillen omvat merchandising ook verzorgingsproducten zoals Porsche Design Titaan eau de toilette. Porsche's Design Studio, dat in 1972 werd opgericht door professor Ferdinand Alexander Porsche zelf, produceert niet alleen designstudies voor nieuwe PS auto's. Er worden ook uitzonderlijke designaccessoires ontwikkeld. Hier worden ook buitengewone designaccessoires ontwikkeld. De ontwerpers zijn zo goed dat ze werden en worden geëerd met talrijke prijzen. Ze worden ook regelmatig benaderd door externe bedrijven. Het spreekt voor zich dat de unieke Porsche Design Titaan fles ook in het designcentrum is gemaakt.
Designer Parfums zorgde op zijn beurt voor de marketing en ontwikkeling van het parfum, waaronder niet alleen de fotocampagne voor Porsche Design Titaan, maar ook de kartonnen verpakking. De originele fotocampagne voor Porsche Design Titaan toont een sportieve man in casual kleding, zijn armen gekruist voor zijn borst, met een doordringende, intense blik. Op de voorgrond is de zamakfles te zien.
In 2015/2016 werd Mark Webber het nieuwe gezicht van Porsche Design Titaan. De voormalige Australische autocoureur, die sinds 2013 fabriekscoureur is voor Porsche, ziet er erg casual uit in de campagne. Hij draagt een T-shirt onder een lichtgekleurd colbert en zijn gezicht is getooid met een baard van drie dagen. Mark Webber belichaamt precies de sportiviteit, stijl en mannelijkheid die het label ziet in de drager van Porsche Design Titaan.