Samen zijn we niet te stoppen
De Stella McCartney Pop Bluebell reclamecampagne bestaat uit twee delen, een commercial van 20 seconden en een "film" van ongeveer een minuut en is een esthetisch pleidooi voor vrouwelijkheid, samenhang en vrouwelijke kracht.
In de korte clip zijn de vier modellen, zangeressen en actrices Grimes, Lola Leon, Amandla Stenberg en Kenya Kinski-Jones te zien, arm in arm lopend door een woestijn op Stella McCartney-wijze, springend in een zwembad en dansend in de zonsondergang. Alle bewegingen zijn erg esthetisch. Een voice-over zegt: "Waarom worden vrouwen neergezet door de media en de maatschappij? De band tussen vrouwen is uniek. En als we onszelf bevrijden van de dictaten van de maatschappij, zijn we niet te stoppen". Daarnaast is de fles Stella McCartney Pop Bluebell herhaaldelijk te zien in de hand van een van de vrouwen, aan het eind in overlevingsformaat temidden van de vrouwen, als een ander lid van de groep.
In de lange spot, die wordt beschreven als een "film", zijn de vier vrouwen ook te zien. In het begin is elk van hen te zien in een dynamische, ontspannen beweging in individuele shots, en uiteindelijk samen. Ze zien eruit als vriendinnen op weg naar een avontuurlijke roadtrip. Ze vullen het interieur van een roze Cadillac met water uit een zwembad. Samen rijden ze door het Amerikaanse woestijnlandschap in dit rollende zwembad, duidelijk plezier makend en natuurlijk is hun parfum altijd bij hen. Aan het einde zijn de bekende scènes uit de kortere clip weer te zien, de dansende vrouwen in de woestijn, de ondergaande zon. De clip wordt begeleid door krachtige muziek en de zang van een sterke vrouwenstem.