Exclusiviteit die inspireert
Zarko Ahlmann Pavlov maakt geen reclame voor zijn geuren, zelfs niet voor Zarkoperfume Ménage à Trois.
De oprichter en parfumeur van het label produceert alleen moleculaire geuren, en daar zijn de meningen over verdeeld. Bijna elke geur is gemaakt voor mannen en vrouwen, daarom zou het nog moeilijker zijn om geschikte reclame te vinden. Maar het is niet de moeilijkheid om de juiste beelden te vinden die de parfumeur ervan weerhoudt om een clip te maken. Het is eerder het feit dat hij alle geuren associeert met emoties en herinneringen. Hij verwerkt dit ook in het creatieproces van elk parfum, zoals hij uitlegt in de enige video van het label.
Er is een bijna twee minuten durende conceptfilm waarin Zarko Ahlmann Pavlov het verhaal vertelt van zijn leven en zijn herinneringen. Van het goede en het slechte, van momenten die hij liever niet had meegemaakt, van positieve en negatieve beslissingen en alle gevolgen die daarbij kwamen kijken. Dit alles vormt een leven dat geleefd is en geleefd wordt. In combinatie met de unieke en wereldberoemde Scandinavische stijl resulteert dit in geuren van pure passie. Zarkoperfume slaagt erin unieke momenten vast te leggen in geuren. Het feit dat de geuren de meningen verdelen is absoluut opzettelijk.
Niet per se omdat Zarkoperfume exclusiviteit hoog in het vaandel heeft staan en vastbesloten is om geuren met ruwe randjes te creëren. Het is omdat de moleculen van de geuren op elke huid anders zijn. De parfumeur is zich bewust van dit risico en gaat ervoor. Zarko parfums zijn daarom niet voor iedereen. Zarkoperfume Ménage à Trois, de "driehoeksverhouding", verleidt, raakt, inspireert of wordt volledig afgewezen. Dit maakt de insidertip uit Denemarken nog spannender.