Vrolijk en ruimdenkend
De campagne voor Burberry London for Women is vrij kort, zoals je zou verwachten van het Britse modemerk. De clip voor Burberry London for Women introduceert ook de mannengeur, die op dezelfde manier gekleed is als de vrouwengeur. Het vrouwelijke gezicht is Rachel Weisz, een elegante brunette die vooral bekend is als actrice.
De hele clip is in zwart-wit en toont verschillende motieven die typerend zijn voor de bruisende metropool. Ten eerste komt een glimlachende Rachel Weisz het huis uit en ontmoet een donkerharige man. Een dubbeldekker rijdt door het beeld, de twee zijn weer lachend te zien, Rachel Weisz draagt de bekende Burberry-sjaal en zwaait naar de gemiste bus. De Britse vlag wappert boven de Tower, de twee kussen elkaar en lopen door de straten van de stad. De reis gaat verder, langs een van de bruggen van de stad, totdat de twee worden gezien bij het Millennium Wheel. Nog steeds lachend lopen de twee naar de camera en worden de flesjes Burberry London for Women en Burberry London for Men getoond. Het commentaar "Burberry London, de nieuwe geuren voor mannen en vrouwen." Neem het leven zoals het komt, als je de bus mist, maak je geen zorgen, neem de fiets. Met vrolijkheid en kalmte kan menig ongeluk worden omgezet in iets goeds dat ook nog eens mooie herinneringen creëert.
De Burberry London for Women draagster neemt zichzelf niet te serieus, hoeft niet het middelpunt van de wereld te zijn, maar als ze dat wel is, draaien hoofden zich om om naar de zelfverzekerde en daardoor aantrekkelijke vrouw met een glimlach te kijken.