Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
vandaag tot-2%1
becommerce gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Ben Gorham eert zijn Indiase roots met de houtachtige en kruidige Byredo Mumbai Noise. De veganistische unisex geur is net zo opwindend en veelzijdig als de metropool zelf.

Byredo Mumbai Noise goedkoop kopen

uitverkocht producten +

De geur +

Byredo Mumbai Noise - Een aromatisch eerbetoon aan India

Een vleugje modern India in een flesje - dat is Byredo Mumbai Noise! Deze warme geur is net zo opwindend en divers als de beroemde stad zelf, en verrukt met zijn sensuele zwaarte. De geurbeleving opent met een topnoot van davana. Het zoete kruid heeft noten van cognac en hout. De hartnoot voegt aroma's toe van koffie en tonkabonen. De basisnoten van sandelhout, adelaarshout en labdanum ronden de geur harmonieus en betoverend af. De inspiratie voor de uniseks geurcreatie ligt in de jeugd van de Zweeds-Canadese Byredo oprichter Ben Gorham. Zijn moeder groeide op in een buitenwijk van Mumbai en bezocht regelmatig de familie die daar nog steeds woont met haar zoon. Volgens Gorham is de Indiase stad een onmiskenbaar feest voor de zintuigen, vol cultuur en energie. Een gevoel dat Byredo Mumbai Noise elke dag overbrengt.

Eenvoudige elegantie staat centraal in het flaconontwerp van Byredo Mumbai Noise. Rond glas ontmoet een imposant wit etiket. De flacon wordt bekroond door een grote zwarte dop. Net als de geur spreekt het ontwerp van de verpakking zowel mannen als vrouwen aan. De flacon is een gegarandeerde blikvanger op elk dressoir en wekt nieuwsgierigheid op naar de noten die erin zitten.

De neus achter deze exclusieve geur is Jérôme Epinette. Hij is geboren in Frankrijk, heeft al verschillende geuren voor het merk ontwikkeld en wordt beschouwd als een van de meest succesvolle parfumeurs van zijn generatie. Voor Byredo Mumbai Noise werkte hij nauw samen met Ben Gorham om zijn jeugdherinneringen tot leven te brengen. Jérôme Epinette combineert zijn liefde voor uitzonderlijke geuren met een klassieke opleiding aan het gerenommeerde parfuminstituut van Grasse. Een combinatie die altijd tot succes leidt.

Byredo viert het buitengewone. Dit is ook terug te zien in de reclamecampagne voor Byredo Mumbai Noise. De foto's voor de geur zijn gemaakt over een periode van maanden en zijn een kunstwerk op zich. Ashish Shah, een Indiase fotograaf die vooral bekend is van zijn werk voor Vogue India, is hiervoor verantwoordelijk. Door verschillende modellen, dansers en artiesten te fotograferen, schetst hij een authentiek en opwindend beeld van jong, stedelijk India. Ze belichamen allemaal op hun eigen manier de levensstijl van Byredo Mumbai Noise.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Oud
Parfümeur:
Jérôme Epinette
Jaar van uitgave:
2021
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten