Moderne tijden: Calvin Klein CK in 2u for her
Een modern stel in een topfilm - zo adverteert Calvin Klein zijn onvergelijkbare Calvin Klein CK in 2u for her-geurserie. De claim van deze reclame is net zo onmiskenbaar als de geur. Een jong, stedelijk stel toont een dynamiek die alleen metropolen kunnen creëren. Dynamiek en meer dan een vleugje erotiek zijn hier de essenties die de boodschap van de geur overbrengen. De advertentie laat dus zien dat de focus hier niet op één doelgroep ligt, maar gericht is op iedereen die urban style op zijn of haar vlag heeft staan.
De printcampagne voor de Calvin Klein CK in 2u for her geurlijn is al net zo modern. De boodschap die het huis van Calvin Klein graag "technoseksueel" noemt, is ook hier terug te vinden. Een decor dat er geen twijfel over laat bestaan dat het zich in een van de hipste metropolen bevindt, dient als achtergrond voor het koppel dat we al kennen uit de commercial. Ook hier ligt de nadruk op de coole flacons en de sexy houding van de geliefden. De reclamecampagne van de CK in 2u for her-serie raakt daarmee de tijdgeest recht in zijn kloppende hart.
Deze geur is de trend voor millennials, waardoor het een ambassadeur is voor zijn tijdperk. Dit wordt ook weerspiegeld in de korte stijl van de campagne, die doet denken aan korte berichten zoals SMS. De digitale generatie wordt hier in het middelpunt van de media geplaatst en Calvin Klein bewijst dat er zelfs in het tijdperk van digitalisering nog ruimte is voor passie en verlangen. De campagne en het parfum worden zo een gezamenlijke boodschapper van de tijdgeest.