Giulia Maenza is het gezicht van de Chopard Love Chopard geurcampagne
Chopard ontmoet Hollywood: voor deze diva-campagne van Chopard Love Chopard heeft de horloge- en sieradenfabrikant uit Genève het bekende model Giulia Maenz aangetrokken. De jonge Siciliaanse verhuisde onlangs van Palermo naar New York om haar carrière voort te zetten. Gefotografeerd door Giampaolo Sgura, poseert ze in de printcampagne voor de Chopard Love Chopard zoals Marilyn Monroe ooit deed: sensueel en flirterig, in een stralende rode jurk met een diamanten tiara, halfopen decolleté en een roos voor haar gezicht. Een ander postermotief toont Giulia als halfnaakt, voorovergebogen op een terras aan zee voor een kustlijn met palmbomen op de achtergrond.
De campagnevideo begeleidt Giulia Maenz als een Hollywood-diva in de mooiste momenten van haar leven: helemaal in het wit op haar huwelijksbed, in feestelijk zwart op een steiger voor een signeersessie en in een rode jurk, omringd door paparazzo die haar exit uit de limousine op de rode loper fotograferen. Met haar innemende glimlach betovert ze iedereen.
Giulia Maenza heeft al een adembenemende carrière achter de rug: in de zomer van 2018 stond ze model voor Topshop voordat ze in de herfst/winter van 2019 voor Oscar de la Renta en Dolce & Gabbana ging lopen. Momenteel loopt ze voor Max Mara, Miu Miu en Versace. Haar Chopard Love Chopard-reclame werd begeleid door de pophit "I love to Love" van Tina Charles uit 1976.
Niet alleen de campagne van Giulia Maenza, maar ook de duurzaamheid van de geur zorgde voor opschudding in het voorjaar van 2020. Alle geuringrediënten in Chopard Love Chopard, inclusief de sensueel geurende rozenblaadjes, zijn afkomstig van eerlijke, duurzame teelt. "Ik ben er trots op dat we met Chopard Love Chopard onze reis naar meer duurzaamheid in luxe parfums voortzetten", zegt Caroline Scheufele, co-voorzitter van Chopard.