Exclusiviteit is niet gebonden aan reclame
Moresque staat voor absolute olfactorische luxe. De geuren zijn luxueus en navenant duur. De luxe klasse waarin het label opereert heeft nog nooit geadverteerd. Noch voor de Moresque Art Collection, noch voor enig ander assortiment. De mensen die Moresque parfums dragen weten wat bijzonder is, waarderen luxe en willen geen parfum dragen dat overal te vinden is. Niets staat verder van hen af dan het gebruik van mainstream geuren.
Cindy Guillemant, de oprichtster van Moresque, dacht er net zo over. Ze wilde de magie en charme van het Oosten combineren met de beroemde Italiaanse stijl en flair. Ze wilde olfactorische kunstwerken creëren in even kostbare verpakkingen. In feite heeft ze het paard achter de wagen gespannen, want ze ontwierp de fles voordat ze Andrea Thero Casotti ontmoette, meer toevallig dan wat dan ook. Toen ze hem ontmoette, veranderde alles voor haar label. Cindy Guillemant en Andrea Thero Casotti zijn niet alleen verenigd door hun liefde voor fijne, exclusieve geuren. Ze delen ook een liefde voor moderne kunst, een zekere gevoeligheid en de wil om concepten kritisch te benaderen.
Voor het Moresque label werken de twee fijne geesten met passie, methodologie, creativiteit en doorzettingsvermogen. Niets wordt gepresenteerd tenzij beiden meer dan tevreden zijn tot op de laatste puntjes op de i. Middelmatigheid verafschuwen ze. Deze houding is zeker te herkennen in Moresque Art Collection, waar de flacons en geuren een waar kunstwerk vormen. Ze zijn exclusief voor mensen die geen genoegen nemen met middelmaat en zeker niet met mainstream.