Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
vandaag tot-46%1
becommerce gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Réminiscence Rem Homme

uitverkocht producten +

De geur +

Een verkwikkend frisse geur zoals een dag aan zee

De Réminiscence Rem Homme is citrusfris en zo verkwikkend als een duik in koel water. De verfrissend fruitige mannengeur is geïnspireerd op de wilde schoonheid van het eiland St Barts. Sappige fruitnoten smelten samen in de spannende compositie met een zilt aquatisch zeeakkoord dat herinneringen oproept aan ontspannen vakanties.Réminiscence Rem Homme opent met een pittige citrusnoot: sappig-tartele grapefruit en zure limoen vormen de verkwikkende, fruitig-frisse topnoot. Het maritieme, mannelijke zeeakkoord volgt in de hartnoot. De zilte koelte van het water combineert met de behaaglijke warmte van het zand om een onweerstaanbare mix te creëren. Een nobele, kruidige basisnoot maakt de verleidelijke geur compleet. Peper, kardemom en witte houtsoorten geven het een elegante dynamiek en interessante diepte. Een opwindende geur die overtuigt in het dagelijks leven, maar ook bij speciale gelegenheden.

Met maritieme frisheid, mannelijke elegantie en een luchtige natuurlijkheid is het niet alleen de verleidelijke samenstelling van Réminiscence Rem Homme die inspireert, maar ook de exclusieve flacon. De chique flacon is een overtuigende visuele weergave van de opwindende geur en de ronde vorm van de flacon en de dikke basis van kristalhelder glas geven de flacon een zekere lichtheid en dynamiek. De delicate blauwe kleur van de kostbare vloeistof doet denken aan het lichtgevende turquoise van de koele zee, terwijl de hoekige dop van licht hout de lichte, natuurlijke uitstraling van de flacon perfectioneert.

Achter de exclusieve Réminiscence Rem Homme zit het Franse label Réminiscence. Het succesverhaal van het bedrijf begon in 1970 toen de twee oprichters, Zoé Coste en Nino Amaddeo, hun eerste boetiek openden in het rustige stadje Juan-les-Pins, in het hart van de Franse Rivièra. In deze kleine winkel verkochten de ondernemers voornamelijk sieraden en verschillende ongewone items die ze van hun reizen hadden meegenomen. Ze presenteerden hier ook hun eerste parfums aan klanten en lange tijd werd Réminiscence beschouwd als een absolute insidertip. De enthousiaste klantenkring waardeerde de exclusieve sieraden en geurcreaties van het label enorm, maar probeerde ook de pas ontdekte insidertip te beschermen. Het duurde nog een paar jaar voordat het bedrijf zich uitbreidde. Vandaag de dag is de kleine boetiek uitgegroeid tot een internationaal erkend merk dat over de hele wereld bekend staat om zijn spannende geuren en exquise luxegoederen.

Réminiscence, wat "geheugen" betekent - de merknaam van het Franse label is zeker geen toeval. De ontwerpers van het bedrijf gebruiken bewust hun persoonlijke herinneringen en indrukken als inspiratie voor hun bijzondere geuren en sieraden. Het soort inspiratie kan divers zijn: Mooie plaatsen, kunst, muziek, bijzondere persoonlijkheden of zelfs ontroerende reizen staan model voor de ontwerpers. Misschien wel de belangrijkste inspiratiebron en de grootste passie van het Réminiscence team is reizen. Exotische plaatsen, vreemde culturen, nieuwe geuren en spannende landschappen stimuleren de creativiteit en wekken gevoelens en verlangens op - zowel bij de ontwerpers als bij de klanten. De inspiratie voor de betoverende Réminiscence Rem Homme was bijvoorbeeld het paradijselijke tropische eiland St Barts.

Kopnoten:
Hartnoten:
Jaar van uitgave:
2018
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten