De reclamecampagne voor s.Oliver Superior Men is in de typische s.Oliver-stijl. Ook deze campagne richt zich op de essentie, namelijk de geur en niets anders. De geur is geënsceneerd in de flacon en naast de verpakking tegen een lichtgekleurde achtergrond. De bruine en zilveren verpakking en de transparante flacon met de geur en kleurrijke applicaties vormen een zeer interessant en effectief contrast met de achtergrond van het beeld.
Het valt echter op dat de verpakking hier meer ruimte inneemt dan de fles zelf, wat komt door de contrastrijkere kleurkeuze. Van een afstand herkent de kijker in eerste instantie alleen de vrij grove vorm van de verpakking met zijn licht-donker contrast.
Deze eerste indruk wekt een zekere nieuwsgierigheid op bij de kijker, zodat hij het hele beeld beter gaat bekijken. De fles met roze inhoud en metallic blikvanger is nu herkenbaar. Door het elegante, zachte ontwerp van de flacon en de nogal atypische kleur voor een mannengeur, ga je er in eerste instantie van uit dat dit een vrouwengeur zou kunnen zijn. Met deze indruk kijk je terug naar de verpakking voor meer informatie over het product. De kijker wordt dan verrast door de toevoeging van de naam Man. Deze lichte irritatie brengt de kijker in de stemming om meer te weten te komen over de geur.
We kunnen dus zeggen dat deze zeer eenvoudige en rechttoe rechtaan reclame absoluut aan haar doel beantwoordt en voldoet aan het motto: "Less is more".