Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
becommerce gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Victoria's Secret Amber Romance

De geur +

De Victoria's Secret Amber Romance - Romig-zoete verleiding in geurvorm

Victoria's Secret Amber Romance is pure, sensueel zoete verleiding. De lang aanhoudende geur ligt zacht op de huid en omhult de drager met zijn romige, gourmand warmte. De lichte, romantische compositie opent met de aromatische frisheid van sappige zwarte kersen. De intense fruitige nuances worden in de hartnoot vervangen door een zoete, smakelijke vanillecrème, die de geur zijn verleidelijke, behaaglijke, feel-good karakter geeft. Een basisnoot van fijn sandelhout maakt Victoria's Secret Amber Romance compleet. Deze zoete, balsamico houtnoot rondt de sensuele compositie harmonieus af en geeft het een aangename diepte.De zorgeloze, romig-zoete geur is de perfecte metgezel om elke dag te dragen, maar de verleidelijke sensualiteit maakt het ook perfect voor een romantisch diner of een gezellige avond voor twee.

Victoria's Secret Amber Romance verrukt met zijn sensuele warmte en verleidelijke zoetheid. De heerlijke geur slaat ook visueel een uitstekend figuur. De hoge, slanke flacon, die is versierd met een afbeelding van een zonsondergang in warme bruin-, goud- en kopertinten, is een echte blikvanger, terwijl op de voorkant van de ronde flacon het etiket staat, ook in een verfijnde kopertint en met fijne witte letters. De gouden dop, die licht afsteekt door een zwarte band op de hals van de fles, zorgt voor een elegante afwerking van de chique fles.

Victoria's Secret, het merk achter de betoverende Victoria's Secret Amber Romance, is bij bijna iedereen wel bekend. Het Amerikaanse modemerk, dat zich voornamelijk specialiseert in ondergoed, weet zichzelf en haar producten vakkundig in de schijnwerpers te zetten. Sinds de modeshows van het bedrijf live op televisie worden uitgezonden, is het duidelijk dat Victoria's Secret een van de belangrijkste namen in de mode-industrie is en het Amerikaanse label dankt dit opmerkelijke succes aan zijn innovatieve en sensationele marketingideeën. Het bedrijf werd opgericht in 1977 en was vooral bedoeld om mannen aan te spreken die zich voorheen ongemakkelijk voelden bij het kopen van lingerie voor hun partner. Naast de klassieke winkels nam de bestelcatalogusdienst dan ook een groot deel van de verkoop voor zijn rekening en het merk werd al snel bekend en in de jaren 1990 ontstond er een ware hype rond het lingerielabel. De modeshow, die sinds 1995 jaarlijks werd gehouden, ging zelfs de geschiedenis in als de eerste modeshow die tegelijkertijd op Times Square en op het internet werd uitgezonden. Dat was in 1998

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Jaar van uitgave:
2004
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten