The Morning After - de campagne van het geurpaar Loewe 001
De mannengeur Loewe 001 Man en de vrouwengeur Loewe 001 Woman werden in 2016 gelanceerd als eau de parfum. De gelijknamige eaux de toilette werden in 2017 gelanceerd.
De Loewe 001 geuren zijn gebaseerd op een inspiratie die het verhaal vertelt van een man en een vrouw die de ochtend na hun eerste romantische nacht samen als een uniek moment ervaren. Sensueel, stralend en helder, als een prachtige zonsopgang de ochtend "erna", symboliseren Loewe 001 Man en Loewe 001 Woman zowel het nieuwe begin als de speciale aantrekkingskracht tussen een man en een vrouw. De geuren 001 Man en Woman werden dienovereenkomstig gepromoot in een gezamenlijke reclamecampagne. De campagne bevat een inspirerende reclamefilm, geschoten door de Britse fotograaf Alasdair McLellan. Het stel wordt gespeeld door de Duitse acteurs Jonas Nay en Lisa Tomaschewsky. Beiden waren al samen te zien in de televisieserie Deutschland 83.
De stijlvolle zwart-wit film weerspiegelt de inspiratie en symboliek van de geur. Verlicht door de opkomende zon in de ochtend zitten hij, met ontbloot bovenlijf, en zij, in een wit overhemd, samen aan de ontbijttafel en hebben een romantisch gesprek, terwijl hun wederzijdse aantrekkingskracht en fascinatie voor elkaar duidelijk voelbaar is. Hij vraagt haar geïnteresseerd: "Als je vandaag iets zou kunnen doen, wat zou dat dan zijn?" Ze antwoordt met een glimlach "Ik had zoveel dingen in gedachten, maar geen enkele lijkt er nu nog toe te doen." Hij merkt met een grijns op "Een perfect begin van een perfecte dag." Vraagt ze aarzelend "Is dit het begin van iets?" Hij antwoordt met een glimlach, geïntrigeerd door mogelijkheden en onzekerheid "Ik hou van het begin. Je weet nooit waar het je zal brengen."