Een dagje strand in Miami
Het merk Loewe is graag discreet. Het product zelf staat altijd centraal in de reclamecampagnes voor de verschillende parfumcreaties. Vooral de opvallende flacons - zoals die voor Loewe Agua Miami - springen in het oog in tijdschriften en op posters. Voor Agua Miami huurde Loewe ook de Spaanse kunstenaars van logosapiens in.
Hun graphics voor de Loewe Agua Miami geur zijn geïnspireerd op de flacon en gebruiken de kleuren om een beeld te schetsen van de stemming in Miami. Er is bijvoorbeeld een jonge vrouw te zien die op een turquoise gekleurde muur in de zon zit, haar glanzende huid een mooi contrast met het ietwat verouderde gebouw. Een van haar voeten heeft nostalgische rolschaatsen aan, de andere is kaal op donkere nagellak na. In haar handen houdt de jonge vrouw een doorzichtige boodschappentas gevuld met fel citrusfruit. Wie denkt er niet meteen aan een ontspannen verblijf op de strandpromenade van Miami en het hemelse genot van vers fruit op warme dagen? Andere beelden die het grafisch ontwerpbureau maakte voor Loewe Agua Miami tonen scènes bij een zwembad, volledig verstoken van mensen, maar ook met fruit en andere culinaire elementen.
Als je naar deze foto's kijkt, proef je bijna de fruitige frisheid van Loewe Agua Miami. Loewe is jong, urban en innovatief in deze reclamecampagne. Het hoeft niet altijd op de klassieke manier, zelfs niet als je naar een nieuw parfum grijpt. Dit bewijst ook waarom het merk al meer dan 40 jaar succesvol is in de parfumindustrie: consistente kwaliteit, een goed begrip van de eigen verdiensten en tegelijkertijd geen angst om zichzelf steeds opnieuw uit te vinden.