Glamour en een grote naam
De naam Loewe is al lang een begrip in de wereld van geuren, hoogwaardige accessoires en sportmode. Het feit dat het merk nog steeds een geliefde leverancier is van de Spaanse koninklijke familie spreekt voor de kwaliteit van het merk. Het merk opereert in een duur prijssegment waar het normaal gesproken geen reclame voor maakt. Toch lanceert Loewe van tijd tot tijd een clip. Helaas echter niet voor Loewe Aire Sutileza.
De reclamecampagnes van Loewe zijn altijd smaakvol, stijlvol en getuigen van de trots van het bedrijf op zijn Spaanse erfgoed. Het bedrijf werd in 1846 opgericht door José Silva en Florencio Rivas, maar pas toen Heinrich Loewe Rössberg, een immigrant uit Kassel, zich vele jaren later in 1872 bij het tweetal voegde, kreeg het bedrijf de naam die het nu nog steeds draagt. Een paar jaar later werd de lederwarenwerkplaats het eerste verkooppunt en Loewe's zoon slaagde erin om het bedrijf hofleverancier te maken. Het is misschien moeilijk voor te stellen in deze tijden van wereldwijde online handel, maar tot ver in de jaren 1960 moest je naar Madrid reizen als je een Loewe-tas je eigen tas wilde noemen.
In principe neemt Loewe overal de tijd voor, want kwaliteit heeft tijd nodig. Deze liefde voor kwaliteit, die boven alles gaat, is ook voelbaar in de geuren, bijvoorbeeld in Loewe Aire Sutileza. Het parfum is voor de moderne vrouw van nu, die zich ook zonder uitgebreide make-up of galajurk bewust is van haar vrouwelijkheid. Een licht parfum als Loewe Aire Sutileza is genoeg om haar vrouwelijkheid te benadrukken. Het vergezelt haar vele uren als een trouwe vriend.