Glamoureus en stralend
Loewe is een luxelabel, er is geen behoefte aan reclame, dus een clip voor een van de geuren wordt zelden gelanceerd. Ook voor het elegante Loewe Aura Loewe Pink Magnolia is er geen campagne, afgezien van afbeeldingen van de flacon. Toch is het parfum bekend, want het elegante Spaanse merk heeft een grote schare fans, wat niet alleen te danken is aan het feit dat Loewe hofleverancier is. In feite is het merk al een ware mythe waarvan de exclusiviteit algemeen bekend is. Mensen zijn bekend met het merk en kennen de kwaliteit van de producten, die variëren van geselecteerde lederwaren, mode en accessoires tot de fijnste parfums. Omdat er buiten Spanje maar weinig boetieks van het merk zijn, zijn de producten des te gewilder.
De oorsprong van het bedrijf gaat terug tot 1846, toen twee Spaanse lederbewerkers hun eerste goederen presenteerden ter gelegenheid van twee koninklijke bruiloften. De naamgenoot Loewe kwam uit Hessen en voegde zich pas in 1872 bij de twee kunstenaars. Samen maakten ze van de kleine werkplaats een bedrijf dat al snel het gesprek van de dag werd in Madrid. In 1905 werd Loewe hofleverancier en iedereen wilde de tassen, mode en accessoires. Maar je moest tot in de jaren 1960 tot ver in Madrid reizen om Loewe te bemachtigen. Pas toen werd de eerste boetiek in Londen geopend.
Met de geuren, zoals Loewe Aura Loewe Pink Magnolia, is het veel gemakkelijker. Ze zijn verkrijgbaar in de boetieks van het merk en in een paar geselecteerde winkels. De parfums van het merk zijn zo goed dat veel ervan al tientallen jaren onveranderd worden geproduceerd. Of Loewe Aura Loewe Pink Magnolia net zo succesvol zal zijn, is aan vrienden van natuurlijke magnolia geuren om te beslissen.