Een zeer symbolische reclamecampagne - geïnspireerd door origami
Het minimalistische ontwerp van de fles wordt behouden in de reclamecampagne voor Loewe Solo Loewe Origami. Hiervoor worden speciale posters gebruikt, die desondanks onderling sterk verschillen in vormgeving. Eén ding hebben al deze posters echter gemeen: ze laten allemaal de karakteristieke driehoekige vorm zien die op de dop en op de bovenkant van de fles te vinden is.
Loewe adverteert bijvoorbeeld met een poster met een volledig witte achtergrond. Boven de poster is de merknaam " Loewe " te lezen in karakteristieke zwarte hoofdletters. Onder deze letters staat echter een illustratie. Deze laat een soort 3D-afbeelding zien die bestaat uit driehoeken. Deze driehoeken hebben allemaal dezelfde grootte en vorm, maar lijken verschillend als ze ruimtelijk worden afgebeeld. Ze verschillen in hun kleuren. De meeste vormen zijn wit, terwijl andere opvallen in een lichtgrijze kleur. Daartussenin zijn er een paar zwarte en gele driehoeken. De driehoekige vormen zijn echter bijzonder vaak groen. Dit zijn verschillende tinten groen.
Wie bekend is met de geur van Loewe Solo Loewe Origami zal uit de illustratie niet alleen de naam van het parfum kunnen afleiden, maar ook herkennen dat het kleurenschema op de poster perfect de geursamenstelling van Loewe Solo Loewe Origami beschrijft met zijn licht fruitige, maar vooral houtachtige en balsamico componenten. Er is een bijpassende promotievideo. Een andere poster daarentegen suggereert meteen de naam Loewe Solo Loewe Origami. Het eerste wat hier opvalt is de fles, die iets naar links op de voorgrond staat. Daarachter is een structuur te herkennen. Dit is waarschijnlijk gemaakt van wit papier en is gevouwen in de stijl van de Japanse origamikunst. Hierdoor ontstaan veel uniforme en even grote "sterren", die ook een beetje het ontwerp van de fles weerspiegelen.