Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
vandaag tot-21%1
becommerce gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Moresque The Art of Blend

De geur +

Moresque The Art of Blend - Geuren vol elegantie en schoonheid

De Moresque The Art of Blend-geurserie werd in 2023 gecreëerd als een trilogie, waaraan in 2024 een nieuwe geur werd toegevoegd. Elk van deze geuren combineert klassieke en kostbare geuressences om een nieuw beeld te creëren.

Regina di Fiori, bijvoorbeeld, is aanvankelijk een aquatische geur die vervolgens overgaat in bloemig en uiteindelijk zoet en houtachtig. Rand Rose onthult de schoonheid van de woestijnroos met een fruitige opening, een bloemige hartnoot en een houtachtig-zoete basis.

Amberesque begint met een onconventionele fruitige ambernoot die zich via een kruidig-bloemige hartnoot ontwikkelt tot een omhullende droom van houtachtige, zoete en ambertoetsen.

Perpetual is een fruitige gourmandgeur die kers, amandel, delicate bloemen en romige noten combineert tot een exclusieve geur.

Alle geuren zijn gecreëerd als uniseks geuren. Hun sillage is altijd hoog en hun levensduur bovengemiddeld. Als je op zoek bent naar bijzondere geuren die elegantie, lichtheid en de warmte van oriëntaalse geuren combineren, dan is de Moresque The Art of Blend geurserie precies wat je zoekt.

Niet alleen tonen de geuren van Moresque The Art of Blend een fijne balans en samensmelting van de individuele geurnoten, ook het ontwerp is harmonieus en elegant. De flacons hebben een ovale vorm met een afgeronde schouder. Boven de dikke glazen basis laat het transparante glas de vloeistof doorschijnen. Dit wordt bewaard in een kleur die overeenkomt met het karakter van het desbetreffende parfum. Een gouden cirkel met vier witte stenen en een gekleurde "M" in het midden vormt het merklogo. Het wordt omringd door zonnestralen, een mandala of een windroos. De naam van het parfum staat onderaan de fles. Een gouden dop met een bijpassend gekleurd deksel rondt het elegante ontwerp af.

Moresque brengt sinds 2015 hoogwaardige parfums op de markt. Het Italiaanse merk is opgericht door Cindy Guillemant, die aanvankelijk economie studeerde en ook in dit vakgebied werkte. Ze had echter ook een voorliefde voor parfum, die ze erfde van haar grootmoeder, bij wie ze opgroeide. Daarom besloot ze haar eigen parfumfabriek op te zetten met als doel Italiaanse lichtheid en elegantie te combineren met de kostbaarste geuren uit de oriëntaalse wereld. De geuren van Moresque The Art of Blend zijn hier een prachtig voorbeeld van. Guillemant werkt samen met parfumeur Andrea Casotti en parfumeur Douglas Morel.

De reclame toont de flacons tegen een gekleurde achtergrond en het hoofdgeurakkoord. De beelden stralen een luxueuze elegantie uit.

Jaar van uitgave:
2023
Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten