s.Oliver Feels Like Summer: Snapshots
De campagne voor s.Oliver Feels Like Summer 2020 wordt gekenmerkt door individuele beelden, waaronder foto's van de prachtige fles, die is versierd met delicate bloemen en bladeren. Dit ontwerp op een witte achtergrond is ook terug te vinden op de kartonnen verpakking. Dit maakt meteen duidelijk dat de geur voor de zomer is, dat hij bloemig en fruitig is en een zekere lichtheid heeft.
Een korte clip bestaat uit snapshots. Over een lengte van 15 seconden is een jong brunette model te zien in een reeks shots terwijl ze de flacon uit de zak van haar gele short trekt en voor de camera houdt. Gekleed in s.Oliver mode, haar ogen verborgen achter een ronde zonnebril, geeft het model meteen een indruk van zomer, zon, vakantie en volledige ontspanning.
De campagne voor s.Oliver Feels Like Summer 2020 is bewust kort en krachtig gehouden. s.Oliver is zich er namelijk terdege van bewust dat de fans van het merk over het algemeen jongere mensen zijn met een minder hoog budget. Uitgebreide campagnes drijven de prijs van een eau de toilette echter kunstmatig op en dat wil het label voor casual, sportieve en betaalbare mode niet. Los daarvan kijken fans elk jaar reikhalzend uit naar de lancering van de nieuwe limited edition geuren, die, zoals s.Oliver Feels Like Summer 2020, flankerende geuren zijn van de echte geurklassiekers van het label. s.Oliver Feels Like Summer 2020 is gericht op jonge vrouwen die zich goed verzorgd willen voelen met een mooie geur, maar die zichzelf zeker niet willen verzwaren. Ze willen de dag doorkomen met een licht, casual en zorgeloos gevoel, vooral in de zomer.